Математика 13 група

0Тема: "Похідна та її застосування"


"Застосування похідної до дослідження функції " 18.06.2020 (2 уроки)


  





Опрацювати та законспектувати відеоуроки. Підручник Математика 10 клас §26 №482Домашнє завдання: опрацювати матеріал уроку та виконати роботу для контролю знань Самостійна робота для контролю знань


Тема уроку: "Найменше і найбільше значення функції на проміжку. Розв'язування прикладних задач" 11.06.2020
  
Опорний конспект
Домашнє завдання: опрацювати відеоматеріал, опорний конспект законспектувати розвязки задач з відео  та розв'язати задачі:
Задача 1. На сторінці текст займає 384 см 2 . Верхнє і нижнє поля мають бути на 2см, праве і ліве – на 3 см. Якими мають бути розміри сторінки з точки зору економії паперу?
Задача 2. (усно) Задайте рівнянням функцію для розв’язання задачі Визначити розміри такого відкритого басейну з квадратним дном і об’ємом V=64м3 , щоб на облицювання його дна і стін було витрачено найменшу кількість матеріалу. 



Тема уроку :"Застосування похідної. Найбільше та найменше значення функції" 05.06.2020

    

Опорний конспект Онлайн ресурс по темі 


Домашнє завдання: опрцювати відеоуроки та онлайн-ресурси,ти   виконати та записати вправи. Виконати самостійну роботу(варіант на вибір) та надіслати на перевірку 


Тема уроку: "Застосування похідної. Критичні точки функції" 05.06.2020

    

Опорний конспект Розв'язати вправи підручник Математика 10 клас № 471(4,5) №473 (1)
Домашнє завдання: опрацювати відеоматеріал уроку, опорний конспект виконати завдання Математика 10 клас № 473(2) ,№ 479,№481

Тема уроку: "Екстремуми функції"29.05.2020


  
Опрацювати та законспектувати матеріал уроку Виконати завдання  підручник Математика 10 клас №468 469 470(1-2)
Домашнє завдання: опрацювати відеоуроки підручник Математика 10 клас § 25 №470(3-5),471(1-2)

Тема уроку: "Ознака сталості функції. Достатні умови зростання та спадання функції" 29.05.2020
  

Опрацювати та законспектувати матеріал уроку. Виконати завдання  підручник Математика 10 клас №457(1) 458(1)

Домашнє завдання: опрацювати відеоуроки підручник Математика 10 клас § 24 №457(2),459

Тема уроку " Розв'язування вправ та задач на обчислення похідних" 22.05.2020(2 уроки)


 Домашнє завдання: Опрацювати відеоурок, запитання для самоконтролю, розв'язати вправи, підготувати реферат на тему "Цікаві історичні факти з біографії вчених"( Ньютон, Лагранж, Лейбніц - на вибір) підручник Математика 10 клас №439(3-4), 452     І, Питання для самоконтролю знань і вмінь1.      Похідна суми, добутку, частки двох функцій.
2.     Похідна складеної функції.
3.     Похідна степеневої функції.
4.     Похідні логарифмічної, показникової та       тригонометричних функцій.
5.     Фізичний зміст похідної.
6.     Геометричний зміст похідної.       Рівняння дотичної до графіка функції.ІІ. Роз'язати завдання

Тема уроку:"Правила диференціювання"15.05.2020

   
 Розв'яязати приклади підручник Математика 10 клас №434(7-12)Домашнє завдання :опрацювати відеоматеріал, підручник Математика 10 клас ст.138-140  Виконати тест Код доступа 271935, відкривши посилання join.naurok.ua

Тема уроку:Правила диференціювання. Таблиця похідних" 15.04.2020

 /  

Опорний конспект"Основні правила диференціювання. Таблиця похідних"
Домашнє завдання: опрацювати відеоуроки, опорний  конспект та законспектувати матеріал


Тема "Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст" 04.05.2020

    
Опорний конспект Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст

Домашнє завдання: опрацювати відеоуроки та опорний конспект, Підручник Математика 10 клас §22 ст.131. законспектувати матеріал, №404,405

Тема уроку: "Границя функції в точці"04.05.2020


    




Домашнє завдання:Опрацювати відеоуроки, опорний конспект, презентацію та законспектувати матеріал уроку

Тема уроку "Контрольна робота по темі "Перпендикулярність прямих і площин у просторі" 27.04.2020

Зробити один варіант контрольної роботи на вибір варіант 1 чи варіант 2.
та надіслати на ел.скриньку!
Домашнє завдання: повторити: прямокутні координати на площині.


Тема уроку "Узагальнення і систематизація знань" 27.04.20
Систематизуйте отриманні знання. Дати відповідді на запитання письмово:
1. Що називають кутом між прямими в просторі?
2. Сформулюйте означення перпендикулярних прямих.

3. Сформулюйте означення й ознаку прямої, перпендикулярної до площини. Які властивості мають перпендикулярні пряма і площина?
4. Сформулюйте означення перпендикуляра до площини, похилих та їхніх проекцій на площину.
5. Сформулюйте теорему про три перпендикуляри.
6. Сформулюйте означення двогранного кута. Що називають кутом між площинами?
7. Сформулюйте означення й ознаку перпендикулярності площин. Які властивості мають перпендикулярні площини?
8. Що називають відстанню:
1) від точки до прямої у просторі;
2) від точки до площини;
3) від прямої до паралельної їй площини;
4) між паралельними площинами;
5) між мимобіжними прямими?
9. Сформулюйте властивість перпендикуляра, проведеного до площини многокутника з точки, рівновіддаленої:
1) від усіх вершин многокутника;
2) від усіх сторін многокутника
Розв'язати задачі
№1 Через вершину квадрата ABCD проведено пряму AM, перпендикулярну до його площини. Обчисліть відстань між прямими AM і BD, якщо сторона квадрата дорівнює 12 см
№2 Пряма AS перпендикулярна до площини квадрата ABCD. Знайдіть довжину відрізка SB, якщо SC = 10 см; DC = 6 см.
Задачі з підручника Підручник "Математика 10 клас" №798,(1) №801(1) №757(1)
Домашнє завдання: Підручник "Математика 10 клас"Тестове завдання Тест 2 ст.247 №798,(2) №801(2)№764. Тестове завдання надіслати на ел.скриньку.



Тема уроку "Розв'язування задач та вправ. Самостійна робота" 24.04.2020

 


Запитання для самоперевірки. Розв'язування задач
Самостійна робота
1.       У рівнобедреному трикутнику кут при вершині дорівнює 120°, а бічні сторони – 10 см. Поза трикутником дано точку, яка віддалена від усіх його вершин на 26 см. Знайдіть відстань від цієї точки до площини трикутника.
2.     Діагоналі ромба дорівнюють 12 см і 16 см. Точка М рівновіддалена від сторін ромба і знаходиться на відстані 6,4 см від площини ромба. Знайдіть відстань від точки М до сторін ромба.
3.     У паралелограмі  ABCD діагональ BD дорівнює 19 см. Через вершину В проведено площину на відстані 5 см від діагоналі АС. Проекції сторін ВС і АВ на цю площину дорівнюють відповідно 12 см і 9 см. Знайдіть довжину діагоналі АС.

4.     Кінці відрізка довжиною 10 см лежать на двох взаємно перпендикулярних площинах. Цей відрізок утворює з площинами кути 30° і 45°. Визначити відстань між основами перпендикулярів, опущених із кінців даного відрізка на лінію перетину площин.

Домашнє завдання: опрацювати відеоматеріал, законспектувати задачі з розв'язками, дати відповідді на запитання та виконати самостійну роботу.

Тема уроку "Вимірювання відстаней між площинами " 24.04.2020

Опорний конспект Перпендикулярність площин
Домашнє завдання Опрацювати опорний конспект, відеоурок та презентації законспектувати 2 задачі дати відповідді на запитання ст.246 Математика 10 клас .Виконати тестове завдання Тестове завдання

Тема: " Перпендикулярність площин. Вимірювання відстаней від прямої до площини"17.04.2020



Код доступу 518514
Учні використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua або виконайте тестове завдання тут Тестове завдання


Тема " Вимірювання відстаней в просторі. Відстань між площинами. Розв'язування задач" 17.04.2020
Домашнє завдання: Опрацювати презентацію та законспектувати з підручника Підручник Математика 10 клас  § 38 ст.239-242  №798,799,814

Тема "Перпендикулярність площин" 13.04.2020




Опорний конспект Перпендикулярність площин

Домашнє завдання. Законспектувати матеріал, зробити задачі
1.В             1. Віідрізок OS проведено з центра О квадрата ABCD перпендикулярно до його площини.
1°) Визначте взаємне розміщення площин ACS і АВС . 2°) Визначте взаємне розміщення площин ACS BDS .
3) Побудуйте площину, що проходить через пряму OS, перпендикулярну до площини ABS.
4)Побудуйте площину, перпендикулярну до площини АВС, яка проходить через середини сторін AD CD.
                 2 .З точки перетину діагоналей ромба ABCD проведено перпендикулярний до площини ромба відрізок OSAB DB = = SA a.
1°) Визначте взаємне розміщення площин SDB і ABCSDB
і ACS.
2°) Побудуйте площину, яка проходить через пряму BC перпендикулярно до площини ABD.
3)Проведіть через середину відрізка CS площину, перпендикулярну до площини АВС.
4)Знайдіть площу трикутника BDF.
                  3. Прямокутник ABCDсторони якого 3 см і 4 см, перегнули по діагоналі AC так, що трикутники ABC і ADC розмістились в перпендикулярних площинах. Визначте відстань між точками і після того, як перегнули прямокутник ABCD.
                  4.Через дану точку проведіть площину, перпендикулярну до кожної з двох даних площин

Тема уроку "Двогранний кут. Лінійний кут двогранного  кута. Вимірювання кутів між площинами" 10.04.2020



  

Домашнє завдання:  переглянути відеоуроки, законспектувати основні поняття Кут між площинами, розв'язати задачі
1. Ребро  CD тетраедра ABCD перпендикулярна площині АВС, АВ = ВС =АС =6, BD = 3. Найти двогранний кут DACВ.
2.Найти кут φ між площинами трикутника АВС і прямокутника АВМN, якщо АВ = 5 дм, ВС = 12 дм, АС = 13 дм, ВМ = 15 дм, МС = 9дм.

3. Основа піраміди DABC- рівнобедренний трикутник АВС, в якому АВ = ВС = 13, АС = 24. Ребро DB перпендикулярно площині основи і дорівнює 20. Знайти тангенс двогранного кута при ребре АС.

Тема уроку "Вимірювання відстаней від точки до площини. Вимірювання кутів між прямою і площиною" 10.04.2020




Розв'язування задач
Домашнє завдання: Підручник "Математика 10 клас" задачі №744,748,749 ст.231

Тема уроку "Перпендикулярність прямих і площин" 03.04.2020



Домашнє завдання . Розв'язати задачі
Задачі
1.     У паралелограмі  ABCD діагональ BD дорівнює 19 см. Через вершину В проведено площину на відстані 5 см від діагоналі АС. Проекції сторін ВС і АВ на цю площину дорівнюють відповідно 12 см і 9 см. Знайдіть довжину діагоналі АС.
2.     У рівнобедреному трикутнику кут при вершині дорівнює 120°, а бічні сторони – 10 см. Поза трикутником дано точку, яка віддалена від усіх його вершин на 26 см. Знайдіть відстань від цієї точки до площини трикутника.
3.     Діагоналі ромба дорівнюють 12 см і 16 см. Точка М рівновіддалена від сторін ромба і знаходиться на відстані 6,4 см від площини ромба. Знайдіть відстань від точки М до сторін ромба.


Тема уроку "Перпендикулярність прямої і площини" розв'язування задач 


Домашнє завдання: переглянути  відеоурок та розв'язати тест

Код доступу 106957
Учні використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар